اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه
نوشته شده توسط : مهدی

 
 

واسه تسکین دلم میگم میاد / ای دل شکسته غصه نخور زیاد زیاد .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم ، نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

 

تا تو هستی با من ، من شادمانم / بذار داد بزنم دوست دارم مهربانم .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

 

سرنوشت هرچی دلش خواست نوشت / نوشت که بی تو جهنم با تو بهشت / نوشت که تو از پیشم بری مهربونم / تنها بمونم تو این دو روز بد و زشت .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

 

بی تو بودن زنده موندن چه سود / چرا الکی گفتی : میام خیلی زود .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

 

هر روز پسرکی فقیر برای سیر کردن قلبش سر کوچه ای به گدایی نگاهی می نشست و دختری نجیب برای رفع هفتاد بلا صدقه ای می انداخت در کاسه ی چشمانش !
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

 

گناه من نیست که بعد از تو ، او آمد ، تقصیر قوانین دستوری است !
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

 

یا تنهام نذار یا اشک چشمامو پاک نکن / من مهم نیستم برو پشت سرتو نگاه نکن .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

 

عاشقتم تو این دو روز خوب و بد / با من بمون ، باهات بمونم تا ابد .
 
اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

اتاقو پر کرده صدای هق  هقم / الان پشیمونم که یه عاشقم / هر کی دلش شکسته می دونه / چقدر سخت می گذره این دقایقم





:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 11 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: